I side with you

Hm, vet inte ens vad fan jag ska skriva. Jag har tråkigt och har ont i huvudet, Lady gaga har snopp, tiden läker inga sår, det blir inte bättre med tiden och så länge man landar på fötterna klarar man sig inte och det finns inge kläder för det dåliga vädret i min skalle. Borde väl försöka sova, har ju som skola imorgon men just nu känns det inte som att jag har en ända seriös molekyl i min kropp, men man har väl kanske inget och välja på. Känns som att allt är så jävla på gränsen, endel saker som jag kanske borde ta på allvar skrattar jag åt och bara skiter i, men det är så det känns. Det är bara så jävla skratt-irriterande, jag vet att det heter skrattretande men hallå, det är fan irriterande.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0