I tought love was black and white

Har varit lite dött här en stund men vem bryr sig. Ida kom hit i måndags, före fan kring halv sju eller nått. Vi lekte sovmorgon till tio, sen var jag bara med hon hela dagen, jävligt trevligt och länge sen måste jag säga. Sen hade vi vilt sex hos mig hela natten och vart så slut att vi inte orkade med nå i-val på tisdag morgon, trallade iväg till skolan kring halv 12 med fet packningen och drog så småning om till Sörbyn, var ganska roligt där. Jag och Ida kom då hit kring tre idag eller nått, var hos Sara en stund, hon har då åkt till byn för ett tag sen nu och är jävligt tyst och stilla nu känns det som, hade nästan hunnit vänja mig vid sällskap, however back to whatever. Nu ska jag gå upp till Sara och se vad som händer, hörde talas om att hon skulle blanda och jag rulla, det kan ju duga? Bättre än och sitta här och få cpdamp på allting. 

I don't know who I'am, who I'am without you 
All I know is that I should
And I don't know if I can stand another hand upon you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0