Tidsfördriv

1. Har du ett par blåa string? - Det har jag säkert
2. Vem var den senaste du pussade? - J
3. Vad har du för bhstorlek ? - Olika
4. Trivs du med det? - Med bh storleken? eller?
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - ett par tre stycken
6. Gillar du nån nu? - Jag gillar många ;)
7. Vad gjorde du inatt? - Sov på mitt hall golv :s
8. Och i förrgår natt? - Sov inte på mitt hall golv
9. Vad gör du innan du ska sova? - Tv
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Ja, jag är ju inte stum så jag antar att jag kan prata
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Antagligen
12. Har du varit gravid? - Nix
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Sär?
14. Choklad eller glass? - Glass!
15. Push-up eller T-shirtbh? - Pushup antr jag, vet inte ens vad fan det andra är
16. String eller hipsters? - Både och, inte nu samtidigt men
17. Stövlar eller sneakers? - Sneakers
18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans


T i o  s a k e r  o m  d i t t  l i v

1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - Jag vill om inte annat
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Jo
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jag vet inte
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Inte vad jag vet.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Ne
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Jadå
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Vet inte, kanske
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Inte vad jag vet
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej


D e t  d ä r  e l l e r  d e t  h ä r

1. Kärlek eller pengar? - Love
2. Vin eller öl? - Öl
3. Dag eller natt? - Natt
4. One night stand eller förhållande? - vettefan
5. Tv eller internet? - Tv
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror väl på humöret
8. Färgfoto eller svartvita? - Färg
9. Telefonkontakt eller face to face? - Mjaa, beror väl på
10. Bilddagboken eller myspace? - Facebook?


T i o  "H a r  d u  n å n s i n"

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nja, har nog inte orkar smyga
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Imorse när jag vakna på hall golvet
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jo
4. Har du hoppat bungy jump? - Ne
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ramlade ut ur mattes bil igår
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja, mer än en gång i kvarten
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Går inte på bio
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Vet inte
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Gör den inte?


T i o  K ä n s l o r

1. Saknar du någon just nu? - Jo, några
2. Är du glad? - Njaa, är svin trött
3. Är du fundersam? - För mycke för mitt eget bästa
4. Är du uttråkad? - Annars skulle jag väl förfan inte sitta och fylla i en sån här skit grej?
5. Är du tysk? - Nej
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej förfan, jag är svensk!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Jo
10. Gillar du någon just nu? - Den frågan har redan varit?!


O m  d i g:

1. Hur mycket är klockan just nu? - 00:12
2. Namn? - Sofia elina lundberg!
3. Vart bor du? - Garnitionsgatan
4. Hur många barn vill du ha? - Vet inte
5. Vill du gifta dig? - Njaa
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar
7. Har du ätit sushi? - haha, levande guld fiskar och ihop limmat ris? nejtack..
8. Favoritglass? - piggelin
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Inga
10. Humör? - Trött


F y r a  G r e j j o r

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Hm
2. Har du en hund? Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? Beror väl på sällskapet? 
4. Tror du på spöken? Ne :p


S k u l l e:

1. Skulle du vilja vara längre? - Nja :p
2. Skulle du vilja väga mer? - Ne
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Om jag får sova medans kanske?
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nä, förfan.


V e m:

1. Vem älskar du? - Inte många
2. Vem vill du bli full med? - Jag vill inte bli full
3. Vem är den bästa artisten? - Michael jackson!
4. Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma eller Sara
5. Vem är snällast i världen? vet inte
7. Vem vill du prata med? - vet inte
8. Vem sov du senast med? - J
9. Vem såg dig full senast? - Absoult sist vare väl henke och matte
10. Vem vet allt om dig?  - Ingen
11. Vem hatar du mest? - Svårt
12. Vem kramade du senast? - MEN IGEN?! säär, hälften av frågorna är ju samma
13. Vem kan berätta allt för dig? - Alla kan väl, men det är ju valfritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0