I'm getting tired and need somewhere to begin

Har gjort absoult ingenting ikväll. Antar att det beror på olika saker, har som tappat allt intresse för nånting. Ser nån kass film på 5:an nu, Stockholm-boogie. Har inte det blekaste om varför jag började se den men den var lite små rolig, helt sjuk film om inte annat. Ska bli kul och se hur det slutar för än så länge är den bara särig. När den är slut  ska jag nog försöka sova, imorgon blir det tvättstuga och lite sånt, roligare än så blir det nog inte. Har fortfarande lite små ont i halsen, vill bara att det ska bryta ut ordentligt eller gå över, man kan ju bli grovt irriterad för mindre. Mår lite alltmänt kasst annars också, kan inte riktigt sätta fingret på varför, eller har väl lite med allting och göra, det är så mycke som är konstigt, känns som att jag inte vet vars jag har någon längre. Nu kan ungefär alla utom en ta åt sig av det där. Kan ju ta och säga att det är ganska så nice att Baby är på vägen hem till boden med sig själv i behåll, det gillar vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0