Mr. Duplicity

Hm, sitter här och är lite små sugen på och fara till byn, men vet inte hur det ska gå ihop med bussar och tvättstugan, tror inte att det blir av, känns som att det blir försent och gormigt hur som helst. Den här helgen har verkligen inte varit händelserik om man säger så, i fredags var jag i byn och igår var jag bara hemma. Även om det är lite så jag vill ha det så känns det ändå som att jag missar nånting, jag vill inte precis bli gammal med övervägande minnen om att jag sov.

Just nu känns det som att jag skulle kunna spela på det här i en evighet, bara för att jag kan. Jag menar, vilket som skulle inte förändra nånting för mig. Men jag kanske nöjer mig med att jag vet, det är ju trotts allt inte mitt problem, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0