You could write a book on ruin someone

Det tar på humöret och orken och inte bry sig, vem kunde tro det? Jag hade velat skrika ut exakt vad jag tycker och tänker, men vinner nog mera på och bara vara tyst. Man kan väl säga att vad jag tycker är väl inte måttligt brutalt. Sånt man inte ens får säga, som att jag vill spy på det. Men however, är väl kanske inte på topp just nu, det handlar om och ge och ta, eller få kanske? Men jag tänker inte ge nå mer och jag vill inte ha nå mer, inge mer hej hur är det sms, inget mer nånting, INGENTING. låt mig bara vara.



I took a chance, I took a shoot
You might think I'm bullet proof
But I'm not
You took a swing, I took it hard
Down here from the ground I see who you are
I'm sick and tierd of your attitude
I'm feeling like I don't know you
You tell me that you love me
Then cut me down
And I need you like a heartbeat
But I know you got a mean streak
It makes me run for cover when you're around

I take a step back and let you go
I told you I'm not bullet proof
Now you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0